تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10408
تاریخ : چهارشنبه، 25 مهر 1403 - 22:20
لبیک بانوان البرزی به ندای رهبر انقلاب با پویش «گنجینه مقاومت» بانوان جهادگر استان البرز در اقدامی ارزشمند و با نیت حمایت از جبهه مقاومت و حزب‌الله، جواهرات و زیورآلات خود را اهدا کردند. این حرکت در قالب پویش «گنجینه مقاومت» و در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شد تا از این طریق بتوانند نقش خود را در حمایت از جبهه مقاومت ایفا کنند.

به گزارش روشنای راه، بانوان جهادگر بسیج سازندگی استان البرز با حضور در این پویش، بر اهمیت حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت تاکید کردند و جواهرات خود را به نیت تقویت حزب‌الله و جبهه مقاومت اهدا کردند. این پویش به منظور تبیین اهمیت حمایت از جبهه مقاومت در میان بانوان و جامعه راه‌اندازی شده است و بانوان جهادگر با این اقدام، همبستگی خود را با مبارزین و رزمندگان این جبهه اعلام کردند.

این حرکت معنوی و نمادین نشان‌دهنده ایثار و فداکاری زنان جهادگر است که با اهدای اموال ارزشمند خود، حمایت مادی و معنوی از جبهه مقاومت را به نمایش گذاشتند. آنها با این کار، نشان دادند که علاوه بر پشتیبانی‌های فکری و معنوی، در عرصه‌های عملی نیز همواره در کنار رزمندگان جبهه مقاومت حضور دارند.

گروه‌های جهادی استان البرز نیز با حضور در مساجد و پایگاه‌های بسیج در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از جبهه مقاومت هستند. این گروه‌ها آمادگی دارند تا کمک‌های مالی و غیرمالی مردم را به منظور تقویت جبهه مقاومت جمع‌آوری کنند. پویش «گنجینه مقاومت» نیز فرصتی است برای مردم که بتوانند در این حرکت بزرگ و ملی سهیم شوند و از طریق اهدای جواهرات، زیورآلات و کمک‌های مالی خود، پشتیبان جبهه مقاومت باشند.

این اقدام بانوان جهادگر البرزی، علاوه بر جنبه مادی، پیامی فرهنگی و اجتماعی نیز دارد؛ پیامی که نشان می‌دهد همبستگی و حمایت از جبهه مقاومت، امری حیاتی و ملی است که باید در همه ابعاد جامعه مورد توجه قرار گیرد. مشارکت بانوان در این پویش، بار دیگر اهمیت نقش زنان در عرصه‌های مختلف از جمله حمایت از مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را به نمایش گذاشت.

این حرکت خودجوش بانوان جهادگر البرز نشان‌دهنده وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است و نمایانگر عزم و اراده ملت ایران در پشتیبانی از حزب‌الله و رزمندگان جبهه مقاومت است. با ادامه این پویش و مشارکت گسترده‌تر مردمی، حمایت‌ها از جبهه مقاومت روز به روز تقویت خواهد شد.