تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10432
تاریخ : شنبه، 28 مهر 1403 - 16:19
محمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس: تکمیل مجتمع امام خمینی(ره) فردیس پس از ۵ سال توقف عملیات اجرایی محمدرضا احمدی‌نژاد، شهردار فردیس، در آیین آغاز به کار مجدد عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی مذهبی امام خمینی(ره) از تمرکز مدیریت شهری بر توسعه سرانه‌های فرهنگی خبر داد، وی اظهار کرد: تکمیل این مجتمع فرهنگی مذهبی در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس قرار گرفته است.

به گزارش روشنای راه، شهردار فردیس با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این پروژه افزود: ساخت دو سالن ورزشی، فرهنگسرا، دو قرائتخانه و زمین‌های فوتبال و تنیس از جمله بخش‌هایی است که تاکنون به انجام رسیده است.

وی همچنین اعلام کرد که فاز اول عملیات اجرایی این مجتمع فرهنگی، که شامل شبستان مصلای امام خمینی(ره) است، در اسرع وقت آغاز خواهد شد.

احمدی‌نژاد افزود: در فاز اول، صحن شبستان با اعتباری بالغ بر ۳۴۵ میلیارد ریال ظرف مدت ۹ ماه تکمیل می‌شود.

وی با توجه به شرایط جوی و احتمال بروز تأخیر در اجرای پروژه، تأکید کرد که تلاش شهرداری بر این است که پروژه زودتر از موعد به بهره‌برداری برسد.

شهردار فردیس همچنین اعلام کرد که پس از اتمام فاز اول، مجموعه در فازهای بعدی تکمیل و به شهروندان فردیس تحویل داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که این پروژه در سال ۱۳۹۲ در زمینی به مساحت ۲ هکتار کلنگ‌زنی شد، اما به دلایل مختلف عملیات اجرایی آن بیش از ۵ سال متوقف بود. اکنون با پیگیری‌های امام جمعه فردیس، تکمیل این پروژه توسط شهرداری مجدداً آغاز شده است.