تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : استان البرز
خبرنگار :
کدخبر : 10471
تاریخ : پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 11:41
محمد نادربیگی، جانشین فرماندهی انتظامی البرز: ۲. پایان فعالیت باند کلاهبرداری تلگرامی فروش لوازم خانگی در البرز جانشین انتظامی استان البرز از دستگیری هشت عضو یک گروه کلاهبرداری تلگرامی خبر داد که با انتشار آگهی‌های جعلی فروش لوازم خانگی و گوشی تلفن همراه در یک کانال تلگرامی، اقدام به کلاهبرداری از ۲۵۰ نفر کرده بودند.

به گزارش روشنای راه، سردار محمد نادربیگی اعلام کرد که پس از شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری در این کانال، موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا بررسی شد.

وی افزود: مالباختگان پس از مشاهده آگهی‌های جعلی و واریز وجه، هیچ کالایی دریافت نکرده و کلاهبرداران نیز پاسخگوی تماس‌ها نبودند. مأموران پلیس فتا موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر از اعضای این باند در نقاط مختلف کرج شدند. همچنین دو نفر دیگر از همدستان که اقدام به تهیه کارت‌های بانکی به نام افراد بی‌سواد و معتادان کرده بودند، دستگیر شدند. تاکنون ۲۵۰ قربانی شناسایی و ارزش کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.


قتل جوان ۲۳ ساله در پارک کرج بر اثر نزاع

سرهنگ حکمت‌الله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی البرز، از قتل یک جوان ۲۳ ساله در پی نزاع در یکی از پارک‌های کرج خبر داد. در پی تماس با پلیس ۱۱۰ و اعزام تیم اداره مبارزه با جرایم جنایی به محل حادثه، مشخص شد که در اثر نزاع دو جوان، یکی از آنها با ضربات چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. با تلاش مأموران، قاتل و دو نفر دیگر که در این درگیری نقش داشتند، شناسایی و دستگیر شدند. شجاعی افزود که انگیزه قتل شخصی بوده و بر اهمیت خویشتن‌داری در جلوگیری از چنین حوادثی تأکید کرد.