به گزارش روشنای راه، گلخو با اشاره به اینکه این برنامه فرصتی برای بیان مشکلات و درخواستها به صورت مستقیم با مدیران شهری فراهم آورده است، تأکید کرد: برگزاری چنین برنامههایی نشاندهنده تعامل نزدیک و مستقیم مدیریت شهری با شهروندان است و تمامی موارد مطرحشده با جدیت توسط معاونتهای زیربنایی و حملونقل، خدمات شهری و شهرسازی پیگیری خواهد شد.
بر اساس آمار ارائهشده توسط وی، از میان تماسهای دریافتی، ۴۰ درصد مربوط به مسائل امور زیربنایی و ترافیکی، ۳۰ درصد در حوزه خدمات شهری، ۲۰ درصد به مسائل فضای سبز و منظر شهری و ۱۰ درصد نیز به حوزه شهرسازی و معماری اختصاص داشته است. گلخو همچنین از دریافت ۱۷ تماس تشکر و قدردانی از سوی شهروندان خبر داد و آن را مایه افتخار برای مجموعه مدیریت شهری دانست.
وی در پایان بر اهمیت همکاری شهروندان در ارائه خدمات بهتر تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود که با تعامل مستمر و برنامههای مشابه، خدماتی مطلوبتر و اثربخشتر به شهروندان ارائه شود.