به گزارش روشنای راه، علی شادفر، مدیر مرکز مدیریت راههای استان البرز، از برقراری ۴۸۴ هزار و ۸۹۹ تماس با سامانه ۱۴۱ این استان طی بازه زمانی ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۲۴ فروردین امسال خبر داد.
وی بیان کرد: از مجموع این تماسها، ۸۶۰۰ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای البرز پاسخ داده شده است. سامانه ۱۴۱ با هدف ارائه خدمات به کاربران جادهای و افزایش آگاهی آنان درباره وضعیت ترافیک و برنامهریزی سفر طراحی شده است.
شادفر همچنین افزود: کاربران جادهای میتوانند از طریق این سامانه اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت ترافیکی مسیرها، شرایط آبوهوایی، انسدادها، و محدودیتهای اعمالشده دریافت کرده و شکایات خود را در حوزه راهها ثبت کنند.
وی از رانندگان و کاربران جادهای خواست تا پیش از آغاز سفرهای خود، با مراجعه به سامانه ۱۴۱ یا تماس با آن، از آخرین وضعیت جادهها و شرایط جوی مطلع شوند و بر اساس آن سفرهای خود را برنامهریزی کنند.
ویراستار و نویسنده: علی کاظمی