به گزارش روشنای راه، حمید رضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از برنامه ریزی صورت گرفته در جهت بازدید میدانی کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان (مرکز پاسخگویی ۱۲۲) از فرآیند رفع حوادث شبکه و انشعاب در سطح امور تابعه شرکت آبفا استان البرز خبر داد.
وی در ادامه افزود: این اقدام با هدف آشنایی هر چه بیشتر کارشناسان پاسخگویی با روند رفع حوادث و در نتیجه بهبود وضعیت ارائه خدمات به مشترکین صورت می پذیرد.
نامداری درخاتمه تاکید کرد:افزایش رضایتمندی مشترکین و ارتقاء خدمت رسانی به مردم هدف نهایی مجموعه میباشد که در مسیر تحقق این مهم علاوه بر اقدامات فنی،نیازمند بکارگیری شیوه های نوین مدیریت دانش و تجربه هستیم.