به گزارش روشنای راه، حمیدرضا نامداری با اعلام این خبر بیان کرد: تعداد تماس ها و گزارشات مشترکین طی چهار ماهه نخست سال جاری ۱۱۴هزار و ۳۰۹ مورد ثبت شده که این تعداد در زمان مشابه سال گذشته ۱۵۹ هزار و ۶۱۶ مورد بوده است.
وی ادامه داد: گزارشات دریافتی نمایانگر کاهش ۲۸ درصدی تماس های دریافتی در مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت آب و فاضلاب می باشد.
مدیر عامل آبفا البرز تصریح کرد: طی یکسال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار و پپیشگیری از قطع یا افت فشار آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق گردیده که علی رغم ورود موج گرمای جهانی به ایران و منطقه و بالتبع ناترازی برق، کاهش گزارشات مردمی و تماس های مشترکین با مرکز ۱۲۲ شرکت حکایت از این مهم دارد.
نامداری در خاتمه گفت:در تلاش هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده ساخته و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی جاری گذر کنیم.