به گزارش روشنای راه، علیرضا آشوری با اعلام این خبر بیان کرد: تعداد تماس های مشترکین آبفا البرز با دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت(مرکز ۱۲۲) طی پنج ماهه نخست سال جاری 75 هزار و 88مورد می باشد که این تعداد در مدت زمان مشابه سال گذشته 88 هزار و 423 مورد بوده است.
وی تصریح کرد: طی یکسال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار ، پپیشگیری از قطع یا افت فشار آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق گردیده که علی رغم ورود موج گرمای جهانی به منطقه و بالتبع ناترازی تولید برق، شاهد حوادث جریان برق چاه های سطح استان به میزان هفت برابر افزون تر از سال گذشته هستیم.
آشوری در خاتمه گفت:در صدد هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده ساخته و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی جاری گذر کنیم.